Nyaste uppdateringen

Det har varit ett par uppdateringar jag inte tyckt jag behöver skriva om.. Men nu var det en jag tyckte jag behövde skriva om! Vi börjar med det "minsta". De har uppdaterat NPC hästarna! Jag tycker själv att detta var något som behövdes.. Men jag hade nog då hoppats på att de skulle ta bort hästarna överhuvudtaget... Jag tycker de är i vägen när man ska rolla bl.a... Vad tycker ni? 

Det andra: uppdrag! Jag har gjort uppdragen och längtar verkligen efter en fortsättning! Jag vet inte om detta betyder något men... VÄNTA KOM PÅ ATT DET KAN VÅRA BRA ATT BERÄTTA ATT JAG KOMMER SPOILA UPPDRAGEN!... i uppdragen får man ju hjälpa Sigry med hennes tal.. Då står det att om hon vinner så får alla en gratis ponny! Hoppas ju att detta stämmer och vi får en gratis ponny! Tänk om det är så det ger ut tex. En uppdaterad Jorvikisk ponny! #fantiserarmycket xD 

Vi får ju inte heller glömma de nya snabbkommandon! Alltså dessa:
X = sitter av hästen 
F1 = göm gränssnittet 
G = Öppna klubbfönstret 
ESC = stäng alla fönster 
P = Släpp ner ditt husdjur på marken/släpp upp det i sadel väskan 

Jag kommer nog att använda F1 mest och P... Men jag gillar de allihop! Vilken är eran/era favoriter? 

Nu till............(Trumvirvel)....................... Erbjudandet i helgen! Eller ja, när det nu slutar... Jag pratar inte om halva priset på sr..Utan om att erbjudandet om Silver räven är tillbaka! Jag, liksom säkert många andra blev förvånade när det kom tillbaka! Jag trodde att det bara skulle komma en gång. Men om jag får för mina föräldrar så kommer jag att köpa den denna gång!  

Aja, detta var väl detta från mig! Kommer jag på något så slänger jag upp en inlägg till! Ha det bra och ta hand om er! <3 

Kommentera här:

Cute Blinking Unicorn