Nya urhästar



Ni har säkert redan sett att det kommit urhästar men jag tänkte ta och skriva min åsikt om de och vad jag hade velat ändra!  (null)
(null)

Vi börjar med den guldiga!: 
Den är riktigt söt och väldigt shiny, det ser ut som om någon stått och chattar putsat den på vissa ställen! Det kanske inte syns men den har en bläs men den är så dränkt i guld att den knappt syns! Nu till det negativa, Manen! Det är så med alla dessa urhästar.... Men jag HATAR deras man! Så denna får 9/10 poäng av mig! (Älskar dock hur den ser ut när den är inte är magisk) 
(null)

(null)
Nu tar vi den rosa!: 
Jättefin men det är något med färgen på Manen och svansen som jag inte riktigt gillar... Den har så fina ögon och om man kunde ändra matstil så tror jag faktiskt att jag skulle älska den! Den har en väldigt fin färg när den är när är magisk men den känns lite för grå än svart... Denna får 7/10 poäng! 
(null)

(null)


Denna häst är oändligt söt när den inte är magisk men när den är magisk är den lite för lila på ryggen... Det finns inte mycket mer att säga, så denna får 6/10 poäng! 

Japp detta var min åsikt! Kommentera gärna vad ni tycker! 

Kommentera här:

Cute Blinking Unicorn